SUPER ДУМА

бахти, преоткрих супер думата за мен, определяща последните 6-7 месеца от за през мен, днескашния ден, и 2009, може би и всеки днес нататък.
направо получих epiphany, просветление, и вместо да пиша мейл на ив/лъчо/ани/криска, викам ще блогна, имам блог гг

преоткрих и друга дума - перфектната дума за започване на пост - да ме стимулира да блогвам ама тя ш'съ вижда често

та да си дойда на супер думата - супер думейна е НЕДОДЯЛАН
нa едно определено ниво абсолютната дума (ниво, за което ще обясня, ако блогна някога отново)

недодялан казваме все на тези уиърд крийчърз (weird - дума, значеща съдба на един стар език, днес по английски се ползва като странен, може би щото съдбата е амбивалентна и оттам някак) - уж хора като нас, пък се спъват. я се спъне на улицата, я с неуважение нещо се отнесе, нетактично постъпи, неприето.

е това "дялане" толкова дето ми се набива на очи сега - превръщане на всички хора в тоталните имитатори и слепи гьостерици след нормс и нормс и нормс, ама плеееенти от а до я само нормс - по-друго го виждам сега, преди по- съм го невиждал

много ме кефи тоз насимо, от отдавна, ама не с комърсните си рисунки значиииииииииии:(

и да си недодялан е да си бежанец - отправен към свобода, но независимо до къде стига, носещ я със себе си.

недодялан. недообработен. как пък тоз мозък не е копие на всички останали, толкова е лесно. изтърван.

Няма коментари: