#ааааааааааааааахти manifesto

ah, tiii:)
palavei palavei

но по темата - как може тези оскари да ги ееееееееееееееееееееееей!


аз защо си мисля че е нещо нормално това оскарът ?

кога си го мислех това, белъми!

this posting is в името на киното.
оскарите са извратен ноев кораб, титаник най-вероятно се казва.

където съществуват пет филма всяка година.
другите ги потопяват.
ами защо рева - иска ми се да са различни американците, а тази академия им прахосва очите, пука ми крайно!
пука ми и защо да не ми пука - слъмдог е обратното на изкуство, честно, айде да помислиме малко. трябваше седем паунда да номинират, даже нямаше да е по-лошо - същото щеше да е!

.........


идеята на интернешънъл преди да съм го гледал ми харесва - bcci ненормалната банка, за която пишат в L'EUROPEO СКАНДАЛИ (мисля че декември 08 броят). клайв оуен има невероятново излъчване, енергия, не съм му гледал филмите поради антиноеви съображения, но е в новият капитал light

фенки фенки
clive owen

Няма коментари: