John Coffey is in heaven




Невъзможно е да останеш безразличен към историята на Джон Кофи,големият добър негър със свръхестествени сподобности, несправедливо осъден на смърт.Тънжото е подсилено от контрастиращата с външността му детинска същност и огромно сърце.Аналогично с Иисус, Джон изкупва греховете, но пък отмъщава, което не ми се върза много.


още за дребния човек с изкуствена власт, с която злоупостребява с кеф,и успява да се почувства значим единсвено като унижава и се гаври с беззащитния---- уникално изпълнение на Doug Hutchison,може би най-силното в целия филм.страхотна хипербола с напикаването:)направо евала(идва от evaluation)

и все пак отмъщението не ми хареса.не го разбирам.но може ми позицията ми против отмъщението е идеал.може би "В живота е друго", както ани скоро ми обясни

Няма коментари: