познавам..



по пример на п.събев
..лекарка,не практикува от над 10 години,но поставя на всички близки,познати и съседи инжекции при нужда - работи сервитьорка/баруомънка в нейното кафе

..филолог,бивш асистент по руска в великотърновския(веднага след като е завършил му е предложнео мястото),бивш учител по литература,бивш шеф на образованието в общината ни - днес разпространява вестници

..историчка(довършва в СУ история) - работи като застрахователен агент

..писателка - днес все още пише и издава yeeeah!

майка ми обича да казва 'кой за каквото е учил'
тя е лекарката сервитьорка.баща ми е филологът,сестра ми е измамнкът със застраховките.те трябва да ме мотивират да уча в България и да продължа живота си тук.no comment

е,поне баба ми пише книги!и ги издава и на английски:)БРАВО

Няма коментари: