цветята



обичам децата,защото са непоправимо искрени

защото са много умни

защото не се поддават на дресировка-те са отделни и самостоятелни личност малко след като навършат 2 и осъзнават това

защото виждат убягващи на възрастните звезди

защото са мънички магове и фокуси

защото не мислят как се обличат

защото сънуват това,което виждат

защото се страхуват да влизат на дълбоко

защото искат да играят с жълтите пионки

защото защитават

защото "си играят"

защото знаят какво е добро и зло без да ги учиш

защото танцуват

БТР казват,че децата са цветята на живота.Аз казвам,че обичам децата както като дете обичах шоколадовите бонбони.Иска ми се да имам много деца.Това,че ги обичам много не знам дали ще ме направи добър родител.Ще се постарая да бъда мислещ такъв.И да им внуша да не се плашат от нищо,да не са крайно рационални или крайно романтични и да слушат вътрешния глас,който няма да ги подведе



2 коментара:

anchett каза...

ти наистина ще си страхотен баща :) имам едно такова силно усещане. а мен ме обявиха за най-лошата бъдеща майка... хмм. ще видим, има време. :)

Додо каза...

и аз мисля, че ще съм топ-ноч татко.А ти защо да не станеш добра мама каквато е твоята?И все пак според мен имаш много повече потенциал като фърст-рейт пекана баба!